Undantagsligg

I förhållanden brukar jag ibland få höra att man har en lista på undantagsligg (själv har jag inte haft pojkvän på så länge så jag kommer knappt ihåg hur man gör). Oftast brukar dessa ligg baseras på människor som är rätt svåruppnåeliga. Som typ Josh Duhamel och Horatio i CSI Miami för att dra några snabba exempel (skulle inte heller banga på en snabbis med dem). Måste erkänna att det känns svårt och lite halvt obehagligt att kunna titulera sig som sin respektives flickvän. Men fan! Jag ställer krav nu. För ifall Josh eller Horatio skulle plingeliplinga på min dörrklocka så måste jag få fumla runt med dem i sänghalmen. Annars är det fan slut (bara så du vet gubben!). Min topp tio-lista lyder (som tåls att checka in en extra gång):

10. Horatio i CSI Miami
Kommentar: Nu snackar vi alltså om karaktären i serien, för jösses vad het han är där. I sättet. Personligheten. Grrr.
09. Mattias Weinhandl
Kommentar: Hade haft några placeringar högre om han inte svikit MODO. Men kan inte undgå det faktum att han är fuckable. Till 100 %.
08. Jim Carrey
Kommentar: Med sättet han pratar, går, ler.. Well, he keeps my fire burning, baby.
07. Carolina Gynning
Kommentar: Sjukt snygg kvinna. Lika galen som mig, om inte värre.
06. Will Ferrell
Kommentar: Han skulle få mig att skratta upp till himlens höjder. Så skönt skulle de vara. Mums..
05. Fredrik Warg
Kommentar: MODO-spelare för all del, men han har inte annars bara utseendet, utan även personligheten. Har träffat på denna karl några gånger och han charmade fan ihjäl mig till döds (dock inget ligga. Än).
04. Den där blonda unga killen i Parlamentet
Kommentar: Klart fuckable.
image803. Tobias Viklund
Kommentar: En sjukt blyg kille, men hans drag är inte att leka med. Vore han inte hockeyspelare skulle han passa som modell. Skulle inte banga en sekund på blygisen.
02. Josh Duhamel
Kommentar: Mer känd som McCoy i Las Vegas. Brukar inte titta på TV så ofta, men han är ett av skälen till att jag gör det med jämna mellanrum.
<-- 01. Henrik Lundqvist
Kommentar: Namnet säger väl allt. Guds gåva till kvinnan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Henke Lundqvist är mitt frikort och vårat förhållande. Och Horatio går jag också med på... mmm..

2008-01-22 @ 10:55:08
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0