Småttingar med H!

Det finns nog inget värre än tiden efter jul, smockfull efter mängder av choklad, mat och julmust. Jag mår illa när jag vaknar. Jag mår illa när jag går. Och nu. Stillasittande framför en skitburk. Försöker lätta upp stämningen med att lyssna på hockey, men inte ens det funkar! Jag som alltid blir from som ett lamm (eller snarare vild som ett image6lejon) av att höra crosscheckings, flås och domarvisslan. Jag är körd. Är det såhär det känns att vara gravid? Illamående 24/7. Usch. Jag som hade planerat att skaffa minst 4-5 småttingar med denna man... Som en dag ska spela i samma lag som far sin. Men vem vet! Kanske känner mig nyskapande istället och gör ett Oscar-lag! Mums... En dag ska han bli min. En dag.. Moaha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Äh, det är kösystem som gäller vettu ;)

2008-01-03 @ 20:17:02
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0