Jag har haft sex med Lassie

Andra människor brukar ofta referera till att de kan ha stött på någon kändis ute på gatan när de ser dessa personer igen. Som på tv, i tidningar eller i andra medier. För mig brukar tankarna gå i lite andra banor. Har ju levt ett lite hektiskt liv på nattlivs-fronten den senaste tiden och i och med det har det ju ofta slutat med bortamatch. I mer och mindre kända sängar. Jag är dock lite osäker på att outa på dem sådär, men vem vet. Är jag tillräckligt piss off någon dag kanske det brinner i fingrarna.

Jag är faktiskt lite sur idag, men inte tillräckligt för att det ska brinna. Såg en av dessa krogenragg på TV-apparaten idag och lyckades på något vänster fastna där också. Tycker synd om hans flickvän som lever med ett sådant svin som leker med hennes och andra tjejers känslor. Men en dag, en dag kommer han få äta upp det. Vet ju var han bor, så en natt kanske han vaknar av ägg som spräcks mot hans ruta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0