Hittelön till den som vet!


Jag var ute och slirade i helgen och vaknade rätt bakis i söndags eftermiddag med ett ordentligt blåmärke, som sträckte sig från under knäskålen och upp. Hade även ett litet blåmärke under höger armbåge. Huvudvärken anar jag dock var den kom ifrån.

Så nu frågar jag er som befann 20 mil norr om Sveriges mittpunkt, på en krog som bär samma namn som knarkarkvarten i Stockholm;  Såg ni en crazy blondin göra något tokigt? Typ som att stå på händerna på dansgolvet eller kröp omkring i rökrutan? Jag har bannemig ingen aning.

Hittelön till den som kommer med något som kan friska upp mitt minne!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hell yeah!

2008-01-10 @ 17:25:03
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0