Ving-mirakel

Hostan, och sen ryggen som gör sig påmind. Stressen då? Den är på topp. Får ingen inspiration, inget gjort.

image2

Ingenting går som jag vill att det ska. Suck. Men jag vet vad jag behöver. Något revolutionerande. En kick. Något som ger mig vingar...

Men för det krävs det för mig att åtminstone klä på mig (inte så sugen på att gå till ICA och se ut som zombie upplivad från de döda) och kanske ge mitt ansikte lite liv. Förresten är det väl inte SÅ hemskt att spendera sin fredagkväll (och förmodligen resten av helgen) hemma? Jag gör fan ett statement i och med det här! Våga fredagskväll i soffan! Eller som i mitt fall framför datorn, pluggandes och jobbandes..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0