Thank god for Facebook

Det är bra nu. Och det tackar jag Facebook för! Hade inte denna underbara hemsida funnits, hade jag säkert aldrig fått reda på att hockeyspelaren hade tjej.

Mr X gjorde mig ledsen på riktigt efter dissat mig efter några dejter. För alla gulliga sms han skickat och vårt mys gjorde att blev jag helt förstörd, att han helt plötsligt, out of the blue... Ja, ni fattar. Jag hade många sömnlösa nätter efter dissen och jag har, fram till denna dag, aldrig riktigt släppt han.

Men nu har jag det. Det kräket hade ju tjej. Nu fattar jag allt. Alla överdrivna träningar som hade, den gången han inte hörde av sig på en hel helg när han skulle "hjälpa en kompis att flytta" och tjejskorna han hade i sin hall. Jag förstod väl på något sätt att det var något lurt i mossen, dock ville jag förmodligen inte inse det. För kärleken gjorde mig rätt blind.

Men nu är jag fri. Fri från Mr X.


Pssst. I den sedvanliga "rota igenom killens skåp och garderober" hittade jag flatlössmedel i badrummet. Så förmodligen kryllar det av flattlöss i allsvenskan. Men ni kan va lugna, jag blev inte smittad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0