Nyvaken

image4Aaah, nu känner jag mig så jäkla stolt. För en viss person (jag nämner inga namn) lyckades vara upp till halv fem inatt! Utan alkohol, och närmare tre timmar efter vännerna lämnat henne/honom efter filmkvällen som personen i fråga hade anordnat hos sig. Vad gjorde hon/han kan man undra? En oerhört bra ställd fråga får jag faktiskt säga.

Trots att denna lilla historia handlar om mig själv (nu blev ni chockade va?), så gjorde jag inte så mycket. Jag halvdåsade till någon skitfilm (Babylonsjukan, see what I'm saying?) och smuttade på lite julmust. Så nu sitter jag här, med smutsigt hår, smink från igår och luffarkläder.. Gäsp. Nämnde jag att jag också vaknade för dryga tjugo minuter sen?

Det här kommer bli en toppendag. Toppen. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0