Ny kille - nytt dilemma

Fan vad jag ligger i...

Detta är i alla fall problemet: Vi har träffats nu några gånger, dock känns det som att jag får pusha på att det verkligen blir av. För det lyckas alltid dyka upp något annars för honom, så jag får spela lite då för att han vi ska ses istället. Men när jag väl sedan ställer han mot väggen om detta problem och frågar om det är något fel så är de ju inte det. Han hade precis tänkt att ringa mig ikväll. Eller hur. Han påstår även att han är en ärlig person, så varför kan han inte bara vara ärlig?! Jag vet ju att det är något. Han hade gillat mig hade han hört av sig ändå. Varför ska jag alltid få känslor för såna här killar?! Blir galen på mig själv. Mitt hjärta dunkade som aldrig förr när vi pratades vid en stund tidigare en kväll. Varför kan jag inte bara gilla en kille som faktiskt ringer till mig bara för att höra min röst... Men det gör jag inte.

Utan jag insisterar på att gå på en kille som är krånglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0