Less

Jag blir ofta förvirrad. Det måste vara en av mina mindre bra egenskaper. För ni vet väl att starka psyken kan avslöja sina svagheter utan att känna sig som en idiot? De som ofta förvirrar mig är i alla fall av det manliga könet i 99 fall av 100. Jag har inte alls svårt för att läsa mina likasinnade. Men för att någon gång kunna komma till min poäng har jag en fråga till er alla från Mars: Hur ska vi någonsin kunna veta vad ni vill? När ska vi kunna veta om ni bara är ute efter ett knull och ännu en trofé till eran manlighetshylla? För jag är less på att hamna i denna meningslösa grop av en massa onödiga känsloöverfall. Less. På riktigt.

I need my Prince Charming, pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0