Kontaktannons

Och förresten, andra lördagen i rad nu som jag är hemma och möglar. Vad har hänt med mig?! Varför är jag inte image5ute och röjer för? Hade jag gjort det hade det varit enklare att slippa tänka på alla dessa pojkbekymmer. Nu är det nära på att jag går ner och tar en glas.. Själv.

Jag gräver fan min egen grav. Deprimerande or what? Funderar också på att sätta in en kontaktannons i tidningen. "Nykter och kärlekskrank blondin söker mörkhårig charmör mellan 23-28 år. Du ska ha ett jobb, ett genuint hockeyintresse, humor och jag ska kunna titta på dig (Reds anmärkn: Ärlighet är viktigt. Så det där är inget jag smusslar om). Eller fan, är du Will Ferrell upp i dagen spelar det ingen roll. Ring mig. Nu! Så kan vi prata om vårat framtida bröllop och barn.

/Grisen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0