Brorsan har sex

Har jag berättat om den gången jag råkade gå in på min brors rum när flickvännen hans var där? Nej, jag trodde väl inte det heller.

Det var en söndagseftermiddag i mitten av december och jag satt inne i vardagsrummet och jobbade med en hemsida. Jag fick helt plötsligt för mig att jag skulle låna ett par hörlurar av honom. Så jag gör det misstag som man aldrig får göra, jag knackade inte. Utan smäller upp dörren och möts av en syn där hon sitter på honom och.. ja. Ni fattar vad jag menar. Hon famlar runt snabbt och lägger sig bredvid honom. Hon börjar skratta. Han med. Jag står där som ett fån och fattar vad jag just har fått bevittna. En syn som aldrig kommer att försvinna från min näthinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0